Planet Program International vam nudi edukaciju i uhodan sistem uspeha.
Radeći kad želite, koliko želite i sa kim želite kreirajte svoju poslovnu karijeru i ostvarite svoje ciljeve. Pronadjite svoje primarne motivacione faktore:
- Dodatni prihod
- Finansijska nezavisnost
- Sopstveno preduzeće
- Više slobodnog vremena
- Lični razvoj
- Pomoć drugima
- Upoznavanje ljudi
- Odlazak u penziju
- Ostavljanje nasledstva
Nakon toga nastaju i druge kompanije kao sto su Mary Kay Cosmetics, Home Interiors and Gifts i Tuppperware. U Evropi se početak networkinga vezuje za Britansku kompaniju Kleeneze koja je 1969.godine impresionirana sistemom koji je koristio Amway, unapredila svoje poslovanje. 1973.godine i sam Amway je otvorio predstavništvo u Velikoj Britaniji.
Tada kreće ekspanzija network marketinga u Zapadnoj Evropi, a početkom devedesetih razvija se i tržiste Istočne Evrope. Sa razvojem tehnologije i medjuljudskih odnosa razvija se i cela industrija network marketinga. Internet je ubrzao čitavu stvar i danas kupovina preko interneta vrtoglavo raste, a sa njom i potencijal koji sa sobom nosi industrija network marketinga.
20-i vek je obeležio brzi globalni i tehnološki razvoj sa eksplozijom kompijuterske industrije i interneta . Šta će to obeležiti 21-i vek ? ? ?
Kažu da je ovo vek zdravlja i lepote. Srećni smo što uz sebe imamo najbolje partnere iz ovih oblasti ...
Amway proizvodi za domaćinstvo su visokokoncentrovani i ekološki potpuno čisti i biorazgradivi proizvodi.
Kada prilika kuca na vrata, ljudi je u većini slučajeva ignorišu. Oni nastavljaju da rade ono što su oduvek radili nadajući se da će život jednoga dana biti bolji. Nažalost, stvari obično ostaju iste kao što su bile ili se čak pogoršavaju. (Dalje)
Internet menja način na koji svet živi, radi i na koji se igra. Jednom rečju, internet je budućnost – a budućnost je sada!
Internet revolucija tek počinje.
„Za pet godina, svaka kompanija biće internet kompanija – ili neće postojati.“
(Endi Gruv, predsednik Intela)
Da li se sećate kako je izgledala trgovina pre samo 20-ak godina, ili su vam možda pričali o tome. (Dalje)
Amway Evropa daruje više od 1,8 miliona eura za projekte namenjene deci
U 2008. godini Amway Evropa je, sa svojim nosiocima posla i zaposlenicima, pod okriljem Jedan po jedan kampanje za decu podržao 12 UNICEF-ovih projekata i 42 druga projekta koje organizuju razne organizacije s 1,8 miliona eura. Glavni korisnici koji dobijaju 1,2 miliona eura su deca koju pomaže UNICEF, Dečji fond Ujedinjenih nacija.
Amway je ujedinio snage s UNICEF-om još u 2001. godini s ciljem da pomogne što je moguće većem broju dece. U 2006. godini kompanija je odlučila da se orijentiše na pomoć i potporu jednom od najsiromašnijih krajeva sveta – obalnoj pokrajini Kilifi u Keniji, gde u svakoj minuti umire po jedno dete ispod pet godina starosti, kao posledica loše ishrane ili bolesti koje se lako mogu sprečiti.
Ovde Amway pomaže skupljajući sredstva za mreže protiv komaraca, vakcine, uspostavlja sastave sigurnog prevoza vakcina na adekvatnoj temperaturi i obučava zdravstvene radnike. Od 2006. do 2008. vakcinisanje dece mlađe od jedne godine i trudnica u Kilifima poraslo je od 40% na 84%. Istovremeno je i broj dece koja mogu spavati pod mrežama koje štite od insekata porastao sa 6% na 71%. U 2008. godini Amwayevim sredstvima kupljeno je oko 24 000 mreža.
Oko jedne trećine priloga UNICEF-u skupljeno je u Rusiji gde je Amway kao pokrovitelj omogućio otvaranje igraonica za zabavu dece u bolnicama i javnim institucijama. Tokom 2008.godine otvoreno je 11 igraonica.
U Turskoj su Amway i UNICEF sagradili školu u jugoistočnoj Anadoliji blizu Gaziantepa.
Na svakom tržištu gde je Amway prisutan kompanija podupire i lokalne inicijative – često ne samo finansijski, već i dobrovoljnim radom. Oni koji uživaju u velikodušnosti kompanije, nosioca posla i zaposlenika su dečje bolnice, vrtići ili domovi za nezbrinutu decu.
“Amwayu je 2008. godina donela velik uspeh. Mogućnost da podelimo naš uspeh s decom kojoj treba pomoć kao i angažman naših nosioca posla i zaposlenika čini nas ponosnima,” kaže Mark Beiderwieden, viši potpredsednik Amwaya za Evropu.
Amway živi svoje korporativne vrednosti koje omogućuju pojedincu da ostvari svoje potencijale, i usmeri se na poboljšanje dobrobiti dece. U šest godina, koliko deluje Amwayeva Jedan po jedan kampanja za decu, ista je uticala na živote više od 6 miliona dece, kojoj su naši zaposlenici i nosioci posla darovali 70 miliona američkih dolara i posvetili 1 milion sati dobrovoljnog rada.